Terima kasih kerana sudi melayari laman blog saya. Saya berharap ia memberi manfaat dan sumbangan yang berguna buat anda semua.

Sunday, January 31, 2010

Makan Malam Di Bagan Lalang

Malam Ahad 31/1/2010 aku dan keluarga aku serta adik beradik aku telah mengadakan rombongan ke Bagan Lang untuk menikmati makan malam di tepi pantai. Kami tiba pada jam 7.30 malam. Malangnya pada masa tersebut tiada tempat kosong untuk kami. Jadi kami bresolat maghrib dahulu. Selepas solat barulah kami mendapat tempat. Selepas membuat pesanan kami menunggu tempahan kami disediakan. Oleh kerana orangnya terlalu ramai, kami mendapat makanan kami pada pukul 9.30 malam. Maknanya, kami terpaksa menunggu hampir 2 jam untuk makan. Walau bagaimanapun, harganya adalah lebih murah jika dibandingkan dengan tempat yang pernah aku pergi. Puas tapi sedih.

Friday, January 22, 2010

Melawat Ke SK Seri Mega

Pada hari ini sepatutnya hari bercuti bagi aku. Memandangkan isteriku bekerja jadi aku ambil peluang ini untuk pergi menjengah rakan-rakan lamaku. Jumpa la jugak dengan Si Sardi, Fakri, Rahman, Zuhdi, Ismail dan lain-lain. Aku ingat datang sini nak buat kerja sikit tapi dari pagi sehingga tengah hari aku asyik dok kat makmal komputer cari drivers installer untuk komputer lab. Line dia amatlah slownya. Tu yang lama sangat tu. Anyway, it is nice to be here.

Friday, January 15, 2010

Amirul Masuk Hospital

Pada 13hb. Januari 2010 (Rabu), anakku yang kedua telah dimasukkan ke Hospital Putrajaya. Dia telah ditahan di wad 2C hospital tersebut. Dia disyaki dijangkati oleh kuman pada ususnya yang menyebabkan dia muntah-muntah dan berak-berak. Kesian dia, sampai berat badan dia pun dah susut. Alhamdulillah, 2 hari kemudian dia dibenarkan keluar. Syukurlah takde apa-apa yang buruk berlaku. Sebagai bapa, aku nasihatkan kepada semua ibu bapa di luar sana, jaga keselamatan dan kesihatan anak-anak kita. Tanpa mereka hidup kita tidak seceria sebelumnya.

Sunday, January 10, 2010

Alahai Anak-anakku.




Inilah wajah-wajah anak kesayanganku. Ayah sayang padamu semua, Aisyah Nur Farihin, Amirul Fahmi & Aina Faqihah.

Monday, January 4, 2010

PERMULAAN SESI PERSEKOLAH SESI 2010

Selamat datang 2010, selamat bertugas guru-guru dan selamat menuntut ilmu wahai murid-muridku sekalian. Pada hari ini, 4hb. Januari 2010 (Isnin) bermulalah sesi persekolahan baru bagi sesi 2010. Murid-murid sibuk dengan kedudukan mereka dalam kelas diiringi dengan ibu bapa yang sanggup mengambil cuti semata-mata untuk memastikan kelancaran persekolahan anak-anak mereka. SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH.