Sunday, November 29, 2009

PROGRAM SCORE-A

Semalam saya telah pergi mendengar taklimat di Syarikat ZRB yang terletak di Bandar Tasik Selatan. Saya telah ditemani oleh upline saya iaitu En. Zul (King) nama glamor. Banyak kelebihan yang terdapat dalam program ini antaranya,
  1. ePast Yr. Exam,
  2. eTopic & eAssessment,
  3. eProgress & eTrial Exam,
  4. School Results Monitoring,
  5. eReport Card,
  6. Detail Records,
  7. Honours Roll,
  8. Science & Mathematics English Version,
  9. eDictionary and
  10. Eng-BM Cross Referencing.
Kepada ibu bapa, guru-guru mahupun murid-murid yang berminat untuk menyertai program ini silalah hubungi saya di alamat email ini ; arliesyah@yahoo.com. Sila klik ikon di bawah untuk melihat demo.Jika ada sebarang pertanyaan, sila emailkan kepada saya melalui alamat di atas. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment