Monday, November 29, 2010

Alahai Time-based!

Penantian itu adalah suatu penyeksaan. Setelah hampir setahun aku menunggu, akhirnya dengan izin-Nya berjaya juga aku memperoleh surat time-based aku. Surat itu telah aku peroleh pada minggu lepas. Proses untuk membuat Kew 8 telah segera dibuat oleh kerani yang berdedikasi di sekolah tersebut iaitu Pn. Jamalah.

Terima kasih kerana bersusah-payah menyediakan perubahan gaji baharu buat saya dan rakan-rakan yang lain. Antara rakan-rakan aku yang turut berjaya memperoleh kelulusan tersebut ialah Pn. Normee, Pn. Nor Hapizah dan Pn.Masitah. Di antara kami berempat dua daripadanya akan berpindah berkuatkuasa pada 1 Januari 2011.

Mereka ialah Pn. Nor Hapizah dan Pn. Masitah. Kedua-duanya akan berpindah ke negeri Kelantan kerana mengikut suami yang turut bertukar ke negeri tersebut.

Tahniah! Tahniah! Tahniah!

No comments:

Post a Comment