Wednesday, December 22, 2010

Laptop Baharu














Laptop merupakan suatu keperluan pada masa kini. Dengannya kita dapat memudahkan kita menyelesaikan banyak kerja. Dengan sedikit pengetahuan yang aku ada tentang komputer, aku telah membantu kawan sekerjaku untuk mendapatkan sebuah laptop baharu.

Aku telah pergi ke Plaza Low Yatt untuk mendapatkan harga yang terbaik untuk sebuah laptop. Memandangkan bulan ini merupakan cuti sekolah, memudahkan kerjaku untuk membuat pilihan yang lebih tepat dan baik.

Laptop yang telah aku pilih ialah sebuah notebook bersaiz 14" berjenama Dell. Ia menggunakan pemprosesan Core-i3 380M, 2GB RAM dan 500GB cakera keras. Harga yang ditawarkan pula adalah amat berpatutan. Setelah aku membuat tinjauan aku dapati harga RM1899 adalah yang terbaik.

Dengan spesifikasi seperti yang di atas, harga laptop tersebut boleh mencecah RM2299. Alhamdulillah, kerana dengan izinnya aku telah berjaya mendapat yang terbaik.

No comments:

Post a Comment