Friday, November 18, 2011

CUTI! OH, CUTI!

Cuti sekolah sudah bermula. Aku telah memasang angan-angan untuk merancang percutian bersama keluarga. Malangnya, pada minngu pertama cuti sahaja aku telah diarahkan untuk ke Pangkor, menghadiri kursus EMIS.

Apa boleh buat, sudah menjadi tanggungjawab aku sebagai seorang JU. Lepas selesai kursus, aku diminta hadir ke sekolah untuk menyelesaikan tugas pelupusan harta modal pula. Hanya masa cutilah yang membolehkan aku menyelesaikan kerja yang merumitkan ini.

Aku berharap setelah selesai kerja-lerja di sekolah, bolehlah aku beristirehat bersama keluarga. Aku ingat nak bawa mereka ke kawasan sungai aje dulu. Yealah sepanjang tahun bergelut dengan stress aje. Inilah masanya untuk mengurangkan tekanan tersebut.

Dikesampatan aku ingin menyucapkan selamat bercuti kepada semua warga SKS2BK. Semoga bergembira hendaknya. Sampai berjumpa kembali pada tahun 2012.

No comments:

Post a Comment