Monday, November 21, 2011

MESYUARAT PERANCANGAN STRATEGIK PENGURUSAN MAKLUMAT DAN PASUKAN AUDIT DATA PPD TAHUN 2011

Sesi persekolahan 2011 telah tamat. Sebagai perancangan tahun 2012, Unit EMIS PPD Petaling Perdana mengadakan mesyuarat seperti berikut sebagai perancangan aktiviti yang bakal dijalankan pada tahun hadapan.

Sehubungan dengan itu, aku telah diminta hadir untuk di mesyuarat tersebut pada 21, 22, dan 23 November 2011. Mesyuarat tersebut akan diadakan di Teluk Dalam Resort, Pulau Pangkor. Aku telah bertolak pada pukul 9.00 pagi dan tiba di jeti Lumut pada pukul 1.00 tengah hari. Kami telah bertolak ke Teluk Dalam Resort dengan menaiki feri dan tiba kurang lebih pukul 4.15 petang.

Setelah check-in di resort, kami telah mengambil kesempatan untuk berehat di bilik masing-masing. Ada di antara kami yang membawa bersama ahli keluarga yang lain untuk bercuti. Pada malam pertama mesyuarat tersebut merupakan malam penentuan perlawanan bola sepak peringkat akhir Sukan Sea di antara Malaysia dengan Indonesia. Kami terpaksa menahan perasaan yang berkecamuk sama ada ingin menonton perlawanan tersebut atau meneruskan mesyuarat tersebut. Cepatlah habis mesyuarat malam ini.

No comments:

Post a Comment