Wednesday, November 28, 2012

LAWATAN KE MAHA 2012


Pameran Agrikultur, Hortikultur & Agro-pelancongan (MAHA) 2012 telah bermula dari 23 November 2012 hingga 2 Disember 2012. Aku dan keluarga telah pergi melawat ke tapak pameran pada 28 November 2012 (Rabu). Kami tiba kurang lebih pukul 11.00 pagi. Tempat yang telah kami lawatan adalah seperti zoo mini, agrobazaar, makanan popular Malaysia dan banyak lagi.

Memang berbaloi kami pergi ke sana. Banyak maklumat yang kami peroleh daripada pameran tersebut. Banyak juga produk tempatan yang telah kami beli. Harganya pula memang berbaloi. Malangnya masa tidak berapa mengizinkan kami pergi lebih lama kerana pada sebelah petangnya hujan turun di tapak pameran tersebut. 


Jadi, kami mengambil keputusan untuk pulang sahaja. Walau bagaimanapun, cukuplah sudah dengan apa yang telah kami peroleh sepanjang lawatan sehari kami di sana. Kepada mereka yang tidak pernah pergi ke sana. Jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk berkunjung ke sana. Jangan sia-sia peluang dan masa yang ada berlalu dengan begitu sahaja.

No comments:

Post a Comment