Thursday, May 29, 2014

NAIK PANGKAT

Pada 1 Mei 2014, dengan secara rasminya aku telah dinaikkan pangkat ke jawatan Guru Penolong Kanan (GPK) Kokurikulum. Aku ditempatkan di sekolah baharu iaitu di Sekolah Kebangsaan Puchong Perdana. Di sini akau diberi sebuah bilik baharu sebagai GPK Koku. Alhamdulillah rezeki dari Allah Yang Maha Besar buat anak yang bakal lahir pada tahun ini, insyaallah. Doa daripada semua kaum keluarga, sahabat handai dan rakan taulan dipohon sebagai dorongan untuk memikul tanggungjawab ini dengan sebaiknya.

Buat sekolah lama, Sekolah Kebangsaan Seksyen 2 Bandar Kinrara yang telah ku tinggalkan. Terima kasih kepada para pentadbir, guru-guru, ibu bapa atau penjaga dan murid-murid yang dikasihani. Aku tinggalkan seribu satu kenangan buat anda semua. Biarlah kenangan yang indah dikenang dan yang dilupakan. Terimalah seadanya guru yang bakal menggantikan saya nanti. Berilah kerjasama sepenuhnya kepada dia seperti mana anda berikan kepada saya semasa berada di sana. 

Aku akan teruskan usaha di tempat baharu dengan semangat baharu untuk memajukan sekolah dan diri sendiri. En. Zulhaizan iaitu YDP PIBG SKS2BK pernah berpesan kepadaku agar berani mencabar diri agar kita lebih cemerlang dan matang. Aku pegang kata-kata itu sebagai azimat buat aku di masa hadapan. Terima kasih kepada semua. Sampai jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment