Sunday, June 22, 2014

TEMASYA SUKAN TAHUNAN SKPP 2014

Temasya Sukan Tahunan SK Puchong Perdana (SKPP) 2014 telah berlangsung dengan jayanya. Walaupun acara permulaannya agak lewat tetapi semuanya berjalan dengan lancar. Temasya Sukan Tahunan SKPP pada tahun ini telah dirasmikan oleh En. Ismail bin Awang (YDP PIBG SKPP).

Tahniah kepada atlet-atlet yang berjaya dan bagi yang kurang bernasib baik, jangan mudah berputus asa. Berusahalah dengan lebih gigih lagi agar potensi diri anda akan terserlah di kemudian hari. Jadikan kegagalan hari ini sebagai pembakar semangat anda untuk berjaya kelak.

Ribuan terima kasih dan syabas kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung. Semua kakitangan pagi dan petang telah bertungkus-lumus menjayakan setiap acara yang telah dirancang. Mereka tidak mengenal penat dan lelah semata-mata untuk memastikan kejayaan acara yang dipertandingkan. Terima kasih juga kepada para penyumbang yang dermawan menyumbangkan hadiah-hadiah yang sungguh menarik.

Harapan saya agar sukan sekolah akan bertambah maju dengan lahirnya atlet-atlet yang berbakat. Mereka perlu digarap agar bakat mereka dapat diketengahkan di peringkat yang lebih tinggi.

No comments:

Post a Comment