Monday, February 9, 2015

KENDURI PERKAHWINAN ADINDA AFIQAH & ADAM

Afiqah binti Mansor adalah adik perempuan bongsu keluarga kami. Dia telah melangsungkan perkahwinan dengan jejaka pilihan hati sendiri, Adam bin Subuh. Alhamdulillah mereka telah selamat diijab kabulkan pada 7 Februari 2015 (Sabtu) di masjid Pantai Dalam. Majlis yang hanya dihadiri oleh kaum keluarga kedua-dua belah pihak serta beberapa orang sahabat rapat sahaja yang dijemput.
Keesokannya adalah majlis kenduri yang di adakan di Dewan Komuniti Bangsar yang terletak berdekatan dengan Bangsar Village. Alhamdulillah kerana ramai juga hadirin yang hadir bagi melarikan kedua mempelai tersebut. Majlis ini dianjurkan oleh kedua-dua belah pihak. Turut hadir adalah bekas Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Nong Chik.
Majlis tersebut berakhir kira-kira pukul 4 petang kerana dewan yang ditempah akan digunakan oleh orang awam untuk kegunaan lain. Memang penat tetapi berbaloi kerana kita tidak perlu bersusah payah mengemas dewan dan sebagainya. Harapanku agar Afiqah & Adam melayari bahtera perkahwinan mereka sehingga ke akhir hayat. Semoga dirahmati Allah hendaknya.

No comments:

Post a Comment