Tuesday, June 30, 2009

Tindakan Tatatertib

Pada sebelah tengaharinya pula aku dan beberapa orang rakan setugas yang lain telah dipanggil oleh GPK Kurikulum & Tadbiran berkaitan surat tunjuk sebab yang telah aku hantar tempoh hari. Ia berkenaan ketidakhadiranku pada 3 hari semasa cuti sekolah yang lalu. Pada hari berkenaan aku sepatutnya ke sekolah untuk mengikuti kursus Latihan Dalam Perkhidmatan (LDP) yang dikendalikan oleh pihak sekolah.

Sehari sebelumnya aku telah terlebih dahulu bertolak untuk mengikuti pakej perlancongan keluarga yang diadakan di Pulau Kapas. Jadi adalah mustahil aku dapat menghadiri kursus tersebut. Pakej ini telah kami rancang 2 bulan lebih awal. Lagipun wang deposit pun sudah aku bayar. Takkan setiap perancangan untuk bersama keluarga juga perlu diberitahu kepada pihak sekolah. Logik tak?

No comments:

Post a Comment