Sunday, August 16, 2015

MAJLIS PELANCARAN BULAN KEMERDEKAAN SKPP 2015

 #Sehati Sejiwa begitulah tema Hari Kebangsaan 2015 yang telah dilancarkan dengan rasminya oleh Pn. Nor Azian bt. Ashar (Guru Besar) di Dataran Perdana SKPP pada pagi ini tanggal 17 Ogos 2015. Program Kemerdekaan ini akan berlangsung selama kurang lebih sebulan bermula pada 17 Ogos 2015 sehingga 16 September 2015. 
Pada tahun ini, program ini menggabungkan beberapa unit kurikulum dan kokurikulum. Unit-unit yang terlibat adalah Panitia Seni Visual, Panitia Muzik, Panitia Sejarah, Panitia Kajian Tempatan, Panitia Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan serta unit Kokurikulum SKPP.
Pelbagai aktiviti yang menarik sepanjang program ini berlangsung yang di antaranya adalah aktiviti mewarna dan melukis poster, nyanyian lagu patriotik, teka buku berkaitan kemerdekaan dan pelbagai lagi aktiviti yang menawarkan hadiah-hadiah yang menarik kepada para pemenang kelak.
Justeru itu, kepada warga SKPP agar tidak melepaskan peluang keemasan ini untuk mengambil bahagian dalam aktiviti yang telah dirancang. Semoga program kali ini berjalan dengan lancar dengan penuh gemilang.

No comments:

Post a Comment