Monday, September 7, 2015

PERJUANGAN UPSR 2015 BERMULA

Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) tahun 2015 telah bermula dengan rasminya. Semua sekolah di Malaysia telah mula sibuk menguruskan murid-murid Tahun 6 yang menduduki peperiksaan. Guru-guru Tahun 6 rasa resah dan gelisah mengharapkan jawapan yang diberikan oleh anak didik mereka memberikan jawapan yang terbaik.

Setiausaha peperiksaan UPSR juga sibuk menguruskan keperluan murid agar mencukupi dan memastikan kehadiran murid mencukupi. Para pengawas yang bertugas juga telah mula menjalankan tugas dengan penuh rasa bertanggungjawab bagi memastikan kertas soalan UPSR pada tahun ini tidak dibocorkan.

Pentadbir sekolah sentiasa memantau keperluan murid, guru, setiausaha peperiksaan dan pengawas peperiksaan mencukupi dan dijaga. Mereka akan memberikan yang terbaik bagi menjaga nama baik sekolah terperlihara sekaligus disanjungi.

Kepada semua calon UPSR 2015 berjuanglah demi masa depan yang cemerlang. Kejayaan sekarang akan mencerminkan masa depan yang gemilang. Selamat menjawab soalan UPSR dengan jayanya. 

No comments:

Post a Comment