Wednesday, December 5, 2012

AINA "SUPERSTAR"


Pada hari ini hanya tinggal kami berempat sahaja. Aku, isteri, Aina dan Ain. Kakak dan abang bermalam di rumah datuk dan nenek di Puchong. Sempena ketiadaan mereka, aku mengambil kesempatan untuk ke Giant, Nilai untuk membeli beberapa barangan keperluan harian. 


Tajuk di atas aku tuliskan khas untuk anak ku Aina Faqihah. Ini disebabkan oleh telatahnya ketika di taman permainan kanak-kanak di dalam Pasaraya Giant. Aku sempat mengambil beberapa keping gambar untuk menunjukkan dia dengan aksinya. Aina bagaikan seorang superstar apabila aksinya aku rakam dengan kamera yang baharu aku beli. 


Kelakar dan bersahaja aksi yang ditunjukkan oleh anak ku yang seorang ini. Wajahnya yang fotogenik membuatkan gambar yang aku ambil penuh dengan keceriaan. Dia memang tidak kekok apabila berhadapan dengan kamera kerana sejak dari kecil aku telah dedahkan dia dengan kamera. Tanpa gangguan daripada kedua orang kakak dan abangnya membuatkan dia berusaha untuk menghiburkan dirinya dengan permainan kegemarannya iaitu gelongsur. Semoga masa hadapannya cerah dengan cahaya yang dirahmati-Nya.


No comments:

Post a Comment